dinsdag 29 april 2008

Naar de dierenarts ...

't was weer zover !!!
ik kon er weer aan vandaag !
naar de dierenarts ...
in de wachtzaal zat een een poes die van mijn liefde niet moest weten en maar bleef jammeren .
Toen die aan de beurt was kwam er een pracht exemplaar van een greyhound binnen. Ikke klaar om te spelen ...maar hij was bang van mij. Zelfs een lief likje wou hij niet.

gelukkig was het mijn beurt dan...van de dierenarts krijg ik altijd dikke knuffels en kusjes...das een toffe madam.
Behalve als met die spuit afkomt! Dat is niet alles...want daarna voel ik me niet zo lekker.
Maar ja , gelukkig is dat vanaf nu maar één keer per jaar.

Maar daarna krijg ik altijd aan handvol hondensnoepjes...lekker ! zie maar op de foto...achter mijn rechteroor zie je zo'n gele pot staan. Daar zitten de snoepjes in !!!

enfin...ik werd goedgekeurd deze keer. Genoeg gewicht, oogjes in orde, keelontsteking weg ... ik wist het wel !! I'm OK !!!

Nu zal ik maar gaan slapen want dat vaccine deed vorige keer geen deugd..

tot morgen !

Geen opmerkingen:

Product Cloud