dinsdag 8 april 2008

Een beetje down vandaag....


Dali: "Niet mijn beste dag vandaag! Vanmorgen om 10 uur moest ik naar de dierenarts om mijn tweede cocktail ( vaccinatie) te gaan halen. Cocktail ? Niks cocktail..een spuit ja!
De dierenarts is best wel heel lief maar als ze een spuit in haar handen heeft dan mag ze zich best even met iemand anders bezig houden. En niet met mij!
Pijn deed die spuit niet echt...maar daarna :(...echt niet leuk !!!
Ik ben dan thuis maar in een hoekje gekropen en héél hard mijn best gedaan om geen pijn te voelen. Maar dat lukte niet zo goed. Mijn baasjes maar proberen om me op te vrolijken maar ik moest er niet van weten. Als ik rondliep dan had ik precies inderdaad een cocktail (of twee) binnen, en eens goed krabben lukte ook al niet.
Mijn baasje heeft toen zo'n stokje in mijn achterwerk gestoken...'t is goed...hooorde ik haar zeggen! Ha, goed? Ik vond dat helemaal niet zo goed. Ze zei dat ik geen koorts had.
Maar zoals je op de foto kan zien, gelukkig ben ik niet ! Enfin, rond een uur of vier kon ik terug naar de dierenarts...terug een spuitje! Maar na tien minuutjes voelde ik mij ineens veel beter...eigenaardig die mensen...eerst krijg ik een spuit waarvan ik me ziek voel en daarna eentje waar ik me beter van voel!
Als je het mij vraagt dan hadden ze beter niet zoveel moeite gedaan en mijn gewoon helemaal geen spuiten gegeven.

Geen opmerkingen:

Product Cloud